Vi bruger cookies til at personalisere indhold og annoncer, byde på sociale netværk funktioner og til analyse af trafik. Derudover giver vi partnere for sociale netværk, reklamer og analysepartnere information om hvordan du bruger vores hjemmeside. Hvis du ønsker at fortsætte med brug af vores hjemmeside, giver du samtykke til vores cookies.
Ordrestatus

Dækforsikring - Hvad gør man i tilfælde af skade?

Dækforsikring - Hvad gør man i tilfælde af skade?

  1. Du bedes bestille det/de nye dæk direkte på www.daek-guru.dk, så du kan køre igen hurtigst muligt. Typisk vil det/de nye dæk blive afsendt inden for én arbejdsdag direkte til din foretrukne monteringspartner. Kontakt venligst din monteringspartner for at bestille tid til at få udskiftet det/de nye dæk.
  2. Du bedes anmelde skaden inden for 10 dage ved hjælp af vores online formular: Skadesanmeldelse
  3. En politirapport er nødvendig, i tilfælde af at skaden skyldes hærværk.
  4. For yderligere information og i tilfælde af spørgsmål kan du kontakte i-surance Customer Service via e-mail på l delticom@i-surance.eu eller på telefonnummer 80253683.